Najlepsze gry online – Co chcemy od World of Darkness MMO

Co chcemy od World of Darkness MMO

W ubiegłym tygodniu w Fanfest, mamy pierwsze prawdziwe spojrzenie na rozgrywkę w KPCh nocy podchody, picie krwi MMO. W dłuższym czasie, hardcore fan World of Darkness-I nawet używany do obsługi podcast poświęcony it-Ive miał oko na nim nieustannie od ogłoszenia trzy długie lata CCP temu.

Księżycową, blat świat potępionych, Mag, Wilkołak i nie jest rzeczą łatwą, aby uzyskać prawo w postaci gier wideo, ale to zostało zrobione wcześniej, zwłaszcza w Troiki doskonałą Wampira: Maskarady: Bloodlines. KPCh jest niczym, jeśli nie jest to deweloper poza-the-box, choć i no-hand-holding, nożownik uniwersum EVE Online rzeczywiście ma pewne stylistyczne zachodząc ustawienie podpisu Białego Wilka. Mam nadzieję, że ta pozwala CCP do paznokci to nowy projekt, i mam kilka pomysłów na to, jak mogą się upewnić robią.

Co wiemy do tej pory

Beton informacji na temat świata ciemności jest rzadkością, ale kilka szczegółów wkradły się z mgły w ciągu ostatnich kilku lat.

Wiemy, że ustawienie zostanie na podstawie Vampire: The Masquerade (nie nowszy reboot, Wampir: Requiem), co oznacza, że ​​będziemy żyć w świecie zdominowanym przez trzy interesów. Dragon Age Inquisition Rozgrywka Camarilla jest duży, zły wampir rząd od czasów starożytnych, poświęconych obronie Maskarady-widzą pozostając pod radar ludzkości jako najlepszą szansą dla przetrwania ich rodzaju jest. Są przeciwieństwie przez Sabatu, ogólnie antagonistyczne grupy, którzy wierzą wampiry powinny rządzić, a ludzie istnieją tylko hodować jak bydło. Anarchistami to trzecia grupa, które wchodzą między pęknięciami, ale raczej po stronie Camarillą nad Sabatu. Rewolucyjne War Gry wideo Są rebeliantów i Reform poszukujących, szyderstwa na pojęciach stażu pracy i innych starożytnych tradycji.

Wiemy, że będzie to "gra graczem napędzany z dużą ilością elementów społecznych i politycznych." Coś wzdłuż linii EVE, ale mieści się w masywnej, otwarte miasto, a nie w głąb przestrzeni. To sugeruje się, że akcja polityczna będzie Ci dużo dalej niż bycie badass bojowych, a frakcje i terytoriów będzie odgrywać rolę w rozgrywce rdzenia.

Wiemy, że PvP będzie przede wszystkim za darmo dla wszystkich zewnątrz Elysium-termin, który w Vampire: The Masquerade gra fabularna, odnosi się do części miasta celowo uchylenie przez wampira księcia jako neutralnym gruncie. Mówiąc o księciu, wiemy też, że nie będzie on w MMO, pozycja gracz będzie musiał osiągnąć poprzez gromadzenie zwolenników. Książęcy kompetencje będą obejmować możliwość oznaczyć inne znaki Player perma-śmierci.

Teraz, na co chcemy …

Pierwszy horror, akcja sekund

Nadprzyrodzone ożywienie szał ostatniej dekady-plus miał niefortunny efekt uboczny rozcieńczenie najbardziej znanych na świecie rozmyślać, nocne drapieżniki w to, co kolega World of wentylatora ciemności raz dalej „superbohaterów, które potrzebują dużo ochrony przeciwsłonecznej.” Nie zrozumcie mnie źle, robi backflip podczas strzelania podwójne pistolety maszynowe i skacząc wieżowców mają swoje miejsce w wampira fikcji. Ale najważniejsze kryteria tematycznych jest to, czy ludzie, którzy za świat ciemności zrozumieć wampirycznej metafory. najlepsze w sieci gry co op Wampiry mają być przerażająca. A kiedy grasz jako wampir, to powinny być bardziej boi się o siebie, a rzeczy, jesteś gotów zrobić, niż cokolwiek innego.

Nie jesteś tylko ostro ubrany człowieka z uprawnieniami. Jesteś potworem. I powinien czuć się jak jeden.

Nie bądź miły dla nas

CCP, które spreparowanego bezlitośnie darwinowska EVE Online, jest gry Winx prawdopodobnie jednym z ostatnich twórców, który potrzebuje wykład na ten temat. Ale to nadal warto wspomnieć. noc pułapka gry World of Darkness w najlepszym wydaniu, jest nieznośnie ponure, paranoja wywołujących i chorych do państwa-żołądku przerażające czasami. Jeśli jesteś wampirem noworodek tuż przyjęci do nieumarłych, trzeba być stale na krawędzi, że każdy, kto bierze Elder drobną kwestię z was może uczynić swoje życie (bardziej) piekło. Jeśli jesteś jednym z tych mędrców, nigdy nie powinien czuć się bezpieczny od swoich wrogów politycznych. Konflikty powinny być brutalne i karanie do zwycięzcy, jak i pokonani. A sam świat powinien być ponury, gotycki labirynt, gdzie nowe i nieznane niebezpieczeństwa czają się za każdym rogiem. Freedy gry jako miejski wierzchołka drapieżnika, trafisz bieg gruntowych i dostosować szybko … albo twarz Ostatecznej Śmierci.

Większość MMO skali powrotem na konsekwencje, aby stworzyć bardziej dostępnego doświadczenia. Jeśli zastosuje się zanurzyć się w świat ciemności, jednak nie należy oczekiwać, że dzięki uprzejmości. A CCP nie powinien oferować je. Twoje postacie nie powinny czuć się bezpiecznie. Twoje inwestycje nie powinny czuć się bezpiecznie. zombiegames com Nawet sojuszy w obrębie własnej grupy gracz nie powinien czuć się bezpiecznie. Nie powinno być większych zachęt, aby postawić się w sytuacji, gdy Perma-śmierć jest możliwość, a ci nie chcą podjąć to ryzyko powinno być aktywnie powstrzymywane przez swoich konserwatywnych sposobów.

Żyjmy styl życia wampira

Wampir jest stworzeniem, które może wykonywać nadludzkie wyczyny, skalowanie obiektów bez wysiłku i zrzucając strzały z szelmowskim uśmieszkiem. Ale to też jest do bani być wampirem. Wystarczy zapytać jeden. Co tak naprawdę czyni je interesującymi bohaterami są rzeczy, które nie mogą zrobić, a to, co oni zmuszeni do tego, czy chcą, czy nie, ważnym powodem, dlaczego pewna seria popularne fiction całkowicie brakowało punktu poprzez umożliwienie im chodzić w dzień i paszy dla zwierząt.

Bloodlines zrobił przyzwoitą pracę ukazywania tego, ale to, co naprawdę chciałbym zobaczyć coś wzdłuż linii Fallout: New Vegas „Tryb Hardcore (który zmusił cię do jedzenia, snu i pić … albo Drop Dead). Tyle tylko, że powinien on być jeszcze bardziej bezlitosne. apokalipsa zombie gry survival W pewnym momencie każdym czasie logowania, należy wydać zajęte znalezieniu ofiary ugasić Bloodthirst. I Holz takie jak ognia i zabijania promienie słoneczne powinny być stale obecne zaniepokojenie rogach swoim umyśle. Powinieneś pomyśleć o wampira jako unliving, unbreathing stworzeniu, że jest nie Generic MMO Avatar # 27. Najlepsi turn gry oparte gra wampira, gdzie można uzyskać tylko korzyści z bycia wampirem, a nie czują się obciążeni, praktycznie i emocjonalnie od wad, nie jest gra wampira w ogóle.

Wampiry w świecie ciemności są stworzeniami polityczne, jak również. Wstęgę sojuszy, kłamstwa, przysług i urazy musi być centralnym swoimi doświadczeniami w grze. Ci, którzy starają się zachować neutralność nie mają tendencję do tego daleko. Wiedząc, komu ufać, a kiedy zdradzi, to sposób, aby iść do przodu. Negocjowanie prawa żywienia w niektórych częściach miasta organicznie powinny tworzyć drakońskie, feudalny porządek, który karze niebędące zwolenników niemiłosiernie. Spodziewam się, aby zobaczyć imperia zbudowane i zniszczone, wyrok śmierci podpisany, a pakty krwi kute na czacie kanały wszystko nawet bez interakcji z mechaniką nakrętki śruby-i-gier.

I, oczywiście, walka na urząd księcia powinna być stała, krwawa gra płaszcza i szpady z ogromnymi nagrodami dla każdego, Savage i obliczania wystarczająco, aby pozostać na szczycie.

Nie czuj się zobowiązany, aby dać nam "standard" cechy MMO

CCP wyraził chęć zaoferowania "Park rozrywki" (czytać: "WoW / Everquest stylu"content) dla tych, którzy chcą, obok elementów społecznych i piaskownicy. Nie jestem całkowicie przeciwny idei, ale ostrzegają przed próbą shoehorn zbyt wiele filary MMO w grze, która może być o wiele więcej.

Tajemnicze, rozkładanie historie z udziałem interakcji NPC zmieścić się dobrze w świecie ciemności. pobieranie gier komputerowych Bloodlines okazało się, że. Ale nie chcą być poinformowani, aby przejść zabić 50 ghule w zamian za garść banknotów dolarowych i ładniejszy katany. Nie sądzę ustawienie nadaje się również do lochów lub nalotów, z jakimś bossem baddie na końcu. Archfoes w świecie ciemności są znacznie bardziej subtelne i niebezpieczne niż to. najlepsze darmowe gry on-line Aby oddzwonić do Bloodlines jeszcze kolejny nawiedzony hotel i dwór z szalonych Malkavian są świetne przykłady, jak instancja treść może pracować, strach jest wyczuwalny, a ty napędzane do przodu o chorobliwej ciekawości niż łup żądza. Z tego samego powodu, nie sądzę powtórzenie należy zachęcać do takich treści.

Progresja powinna być bardziej społeczny niż cokolwiek innego. Noworodki, którzy chcą grać w samotnikiem i szlifować dalej na pre-made treści powinny znaleźć swoje życie szczególnie niebezpieczne i pracochłonne. Powinieneś być zmuszony zanurzyć palec w społecznej rekina zbiornika z wampirem społeczeństwo przynajmniej mało, aby osiągnąć jakiejkolwiek realnej władzy i prestiżu, że inni gracze będą szanować. A naturalnie utalentowany pochlebca i kłamcą powinny atutem postać, która spojrzała najlepszy build walki i Panfu może wykonać obrót bezbłędne zdolności. ciągnięcia gier na świecie wampira, ten ostatni jest narzędziem, sprawowana przez tego pierwszego.

Dziennik Świat Mroku MMO Trailer


Zachować poczucie tajemnicy

Cienie są głębsze i cięższe w świecie ciemności. Większość śmiertelników przylgnąć do basenów z rozsądku oddanych przez latarnie i ogniskach. Wampiry miały jeden krok do tych cieni … ale nie zawsze są o wiele czarniejsze, bardziej złowieszcze głębokościach poniżej. Wampiry nie są w górnej części łańcucha pokarmowego, a oni daleko od najbardziej przerażającą rzeczą może napotkasz. Prawdziwy świat ciemności gry musi zawierać pełzanie niepoznawalne okropności. Potwory, które wysyłają dreszcze aż kolce innych potworów.

A najlepiej, muszą być prezentowane w taki sposób, że nie może być sklasyfikowana i umieścić na wiki w pierwszym tygodniu gry. Chcę zobaczyć plotka wątki pojawiały się w lewo i prawo. Niejednoznaczny screeny dyskutowane tam iz powrotem. Szept tu niewyjaśnione tam dzieje. Czy to była usterka w kodzie? Były po prostu wyobrażając sobie rzeczy? Czy jest tam coś tam, nadchodzi dla nas wszystkich …